Garantie / klachten

Garantie

Op al onze producten zit een wettelijke garantietermijn. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. De garantietermijn is afhankelijk waar en hoe het product voor gebruik wordt . Voor bemesting en graszaad geldt  minimaal 6 maanden garantietermijn in gesloten verpakking.  Heeft de bemesting of het graszaad na gebruik geen gewenst resultaat opgeleverd dan verzoeken wij u telefonisch of per email contact met ons op te nemen. Wij zullen u vragen wanneer, hoeveel en onder welke omstandigheden u het graszaad of de bemesting heeft toegepast.

Wij proberen samen met u zo snel mogelijk tot een oplossing te komen

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of het product zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij nemen de klacht serieus en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: Steenbergen Graszoden, Vinkelsestraat 74, 5383km Vinkel, tel: 0412-450045 E: info@steenbergengraszoden.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar de Grasdoktershop bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

© 2012 - 2020 De Grasdokter | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel